Přídavné desky k jídelním stolům

Sada 2 prodlužovacích přídavných panelů ke stolu Actona Marte

👌 Kde se potkává celá rodina a užívá si společně své chvilky s dobrým jídlem? Přeci u jídelního stolu! Vsaďte proto na pořádný kus nábytku, který bude nadčasový, praktický a vydrží vám dlouhá léta. Právě jako je jídelní stůl od dánské značky Actona, která hravě kombinuje moderní severský design s lehkým retro náznakem. Stůl, ke kterému patří tyto panely, naleznete zde. - Rozměry: 102 x 2 x 45 cm (délka x výška x šířka) - Hmotnost: 18 kg - Materiál: dubová dýha - Sada: 2 ks - Montáž: je nutná - Počet balíků: 1 - Tloušťka desky: 2,5 cm..

Sada 2 prodlužovacích přídavných panelů ke stolu Actona Stockholm

👌 Kde se potkává celá rodina a užívá si společně své chvilky s dobrým jídlem? Přeci u jídelního stolu! Vsaďte proto na pořádný kus nábytku, který bude nadčasový, praktický a vydrží vám dlouhá léta. Právě jako je jídelní stůl od dánské značky Actona, která hravě kombinuje moderní severský design s lehkým retro náznakem. - Rozměry: 95 x 2.5 x 45 cm (délka x výška x šířka) - Hmotnost: 15.7 kg - Materiál: dřevo a dubová dýha - Sada: 2 ks - Montáž: je nutná - Počet balíků: 1 - Maximální nosnost: 25 kg - Tloušťka desky: 2,5 cm..

Deska k rozšíření stolu Actona Brentwood

👌 Deska k prodloužení k jídelního stolu značky Actona. Je ideálním řešením pro velké hostiny, sváteční obědy či večeře nebo na obří dětské oslavy. Je jen na vás k čemu desku využijete. Jakmile oslavy pominou, dá se jednoduše sundat. - Rozměry: 90 x 3 x 50 cm (hloubka x výška x šířka) - Hmotnost: 24 kg - Tloušťka desky stolu: 30 mm - Maximální nosnost: 20 kg - Montáž: výrobek vyžaduje montáž - Počet balíků, ve kterých zboží dorazí: 1..

Deska k rozšíření stolu Actona Chara 45 x 95 cm

👌 Deska k prodloužení k jídelního stolu značky Actona. Je ideálním řešením pro velké hostiny, sváteční obědy či večeře nebo na obří dětské oslavy. Je jen na vás k čemu desku využijete. Jakmile oslavy pominou, dá se jednoduše sundat. - Rozměry: 95 x 2.5 x 45 cm (hloubka x výška x šířka) - Hmotnost: 19 kg - Tloušťka desky stolu: 25 mm - Maximální nosnost: 20 kg - Montáž: výrobek vyžaduje montáž - Počet balíků, ve kterých zboží dorazí: 1..

Deska k rozšíření stolu Actona Elliot  Frigg 90 x 180 cm

Deska k rozšíření stolu Actona Elliot Frigg 90 x 180 cm

👌 Deska k prodloužení k jídelního stolu značky Actona. Je ideálním řešením pro velké hostiny, sváteční obědy či večeře nebo na obří dětské oslavy. Je jen na vás k čemu desku využijete. Jakmile oslavy pominou, dá se jednoduše sundat. - Rozměry: 90 x 2.5 x 45 cm (hloubka x výška x šířka) - Hmotnost: 8 kg - Tloušťka desky stolu: 25 mm - Maximální nosnost: 10 kg - Montáž: výrobek vyžaduje montáž - Počet balíků, ve kterých zboží dorazí: 1..

Sada 2 desek k rozšíření stolu Actona Northwood 50 x 100 cm

👌 Tyto desky k prodloužení k jídelního stolu značky Actona jsou ideálním řešením pro velké hostiny, sváteční obědy či večeře nebo na obří dětské oslavy. Je jen na vás k čemu desku využijete. Jakmile oslavy pominou, dá se jednoduše sundat. - Rozměry: 50 x 2.5 x 100 cm (hloubka x výška x šířka) - Hmotnost: 16 kg - Tloušťka desky stolu: 25 mm - Maximální nosnost: 20 kg - Montáž: výrobek vyžaduje montáž - Počet balíků, ve kterých zboží dorazí: 1 - Sada obsahuje: 2 kusy..

Přídavná deska k rozkládacímu stolu z dubového dřeva Canett Martell

👌 Vměstnat celou rodinu nebo početnou skupinu přátel k jednomu stolu může být docela oříšek. Proto přijde vhod praktická přídavná deska z dubového dřeva, která je ke kulatému stolu Martell přímo stvořená. Ve všedních dnech ušetříte prostor v jídelním koutě a na větší setkání jednoduše připravíte místo pro další hosty. - Délka: 110 cm - Šířka: 40 cm - Váha: 10 kg - Materiál desky stolu: Dřevo masiv - Dekor: Dub - Povrchová úprava: Bělené, Ošetřené olejem - Barva dřeva: Světlé dřevo - Vyžaduje montáž: Ano - Země původu: UA..

Prodlužovací deska k jídelnímu stolu Canett Binley

👌 Pořiďte si stůl, který vám prokáže skvělou službu nejen při skromné rodinné večeři, ale také když třeba zrovna pořádáte velkolepou hostinu nebo čekáte početnou návštěvu. Vždyť stresovat se tím, kam jen všechny své blízké usadíte, místo radosti ze společně stráveného času, by byla škoda. Tato deska skvěle sedí k jídelnímu stolu Canett Binley. - Rozměry: 50 x 90 cm (délka x šířka) - Hmotnost: 8.5 kg - Materiál: dřevotříska z dubového dřeva - Montáž: nábytek vám přijde již složený - Počet balíkov: Počet balíků - Péče: otírejte..

Prodlužovací deska k jídelnímu stolu Canett Nelly

👌 Pořiďte si stůl, který vám prokáže skvělou službu nejen při skromné rodinné večeři, ale také když třeba zrovna pořádáte velkolepou hostinu nebo čekáte početnou návštěvu. Vždyť stresovat se tím, kam jen všechny své blízké usadíte, místo radosti ze společně stráveného času, by byla škoda. Tato deska skvěle sedí k jídelnímu stolu Canett Nelly. - Rozměry: 40 x 4 x 90 cm (délka x výška x šířka) - Hmotnost: 25 kg - Materiál: dřevo kaučukovníku - Montáž: nábytek vám přijde rozložený - Počet balíkov: Počet balíků - Péče: otírejte vlhkým..

Deska k prodloužení jídelního stolu Canett Binley

👌 Přídavná deska k prodloužení stejnojmenného stolu Canett. V ceně je pouze deska, stůl je třeba zakoupit samostatně. Nábytek značky Canett je prostě neodolatelný. Jeho jednoduchost se skvěle skloubí s jakýmkoliv interiérem, zároveň však sám o sobě působí úchvatně majestátně. Pořiďte si stůl, který vám prokáže skvělou službu nejen při skromné rodinné večeři, ale také když třeba zrovna pořádáte velkolepou hostinu nebo čekáte početnou návštěvu. Vždyť stresovat se tím, kam jen všechny své blízké usadíte, místo radosti ze společně..

Přídavná deska k jídelnímu stolu Canett Maison Extension

Šedá přídavná deska k jídelnímu stolu Canett Maison Extension

Deska k prodloužení jídelního stolu Furnhouse Texas 50 x 100 cm

👌 Příslušenství k tomuto stolu. Součástí je pouze přídavná deska, stůl je nutné zakoupit samostatně. - Rozměry: 50 x 2.5 x 100 cm (délka x výška x šířka) - Hmotnost: 11 kg - Materiál: masivní dubové dřevo, dubová dýha - Tloušťka desky stolu: 2,4 cm - Poznámka: lze doplnit prodlužovací deskou ze stejné kolekce, kterou je třeba zakoupit samostatně - Montáž: produkt vyžaduje montáž - Země naskladnění: Dánsko - Dodání: v 1 balíku - Péče: otírejte hadříkem namočeným v mýdlovém roztoku, nepoužívejte agresivní čističe..

Prodlužovací díl k jídelnímu stolu Furnhouse Paris 90 x 50 cm

👌 Kolekce Paris od značky Furnhouse je moderní a vzdušná. Díky světlému odstínu dodá interiéru prostor. Je vyrobena z dubového dřeva. To je tvrdé a odolné. A také krásně voní. Tato deska padne jako ulitá jídelnímu stolu o rozměrech 90 x 140 cm ze stejnojmenné kolekce. Jejich spojením pak vytvoříte dostatečně velký prostor, u kterého usadíte celou svou rodinu. - Rozměry: 50 x 2.5 x 90 cm (délka x výška x šířka) - Hmotnost: 10 kg - Materiál: masivní dubové dřevo, dubová dýha - Tloušťka desky stolu: 2 - Údržba: ošetřujte olejem na nábytek - Montáž:..

Přidavná deska k jídelnímu stolu Furnhouse Mallorca 50 x 90 cm

👌 Tato přídavná deska je určena pro jídelní stůl Mallorca. - Délka: 50 cm - Šířka: 90 cm - Váha: 12 kg - Tloušťka: 4 cm - Barva dřeva: Karamelově hnědá - Dekor: Exotické dřevo - Materiál desky stolu: Dřevo masiv - Specifický materiál desky stolu: Masiv akácie - Vyžaduje montáž: Ne - Země původu: VN..

Přidavná deska k jídelnímu stolu Furnhouse Mallorca 50 x 100 cm

👌 Tato přídavná deska je určena pro jídelní stůl Mallorca. - Délka: 50 cm - Šířka: 100 cm - Váha: 12 kg - Tloušťka: 4 cm - Barva dřeva: Karamelově hnědá - Dekor: Exotické dřevo - Materiál desky stolu: Dřevo masiv - Specifický materiál desky stolu: Masiv akácie - Vyžaduje montáž: Ne - Země původu: VN..

Přídavná deska k jídelnímu stolu z masivního borovicového dřeva Marckeric Jade

👌 Zamilovali jste si jídelní stůl Marckeric z kolekce Jade? Pak právě jej s touto deskou zvětšíte na úctyhodných 184 centimetrů délky ♥ Borovicové dřevo Borovicová dřevina je měkká, pružná a pyšní se smetanovou až rezavou kresbou s výraznými letokruhy. Má velmi dobrou trvanlivost a odolává vlhku. - Rozměry: 35 x 1.9 x 85 cm (délka x výška x šířka) - Hmotnost: 6.1 kg - Materiál: masivní borovicové dřevo - Poznámka: všechny komponenty potřebné k montáži jsou součástí balení - Montáž: produkt vyžaduje montáž, jeho složení je však velmi snadné -..

Přírodní přídavná prodlužovací deska k jídelnímu stolu Rowico Mimi

👌 Přejete si prodloužit svůj stůl Mimi? Pořiďte si tuhle prodlužovací desku a získejte místo navíc. Ideální pro velké hostiny, sváteční obědy či večeře nebo na obří dětskou oslavu. Situací se najde mnoho, která se u vás vyskytuje nejčastěji? - Rozměry: 40 x 105 cm (hloubka x šířka) - Hmotnost: 8 kg - Materiál: masivní dubové dřevo - Péče a údržba: otírejte jemným hadříkem jen lehce namočeným do vody - Montáž: produkt vyžaduje montáž - Dodání: v 1 balíku..

Světlá přírodní přídavná prodlužovací deska k jídelnímu stolu Rowico Mimi

Dubová deska k prodloužení rozkládacího dubového jídelního stolu Rowico Mimi

👌 Deska k prodloužení k jídelního stolu Mimi. Ideální pro velké hostiny, sváteční obědy či večeře nebo na obří dětské oslavy. Situací se najde mnoho, která se u vás vyskytuje nejčastěji? - Rozměry: 50 x 90 cm (hloubka x šířka) - Hmotnost: 7 kg - Materiál: dubové dřevo - Péče: otírejte vlhkým hadříkem..

Světlá dubová deska k prodloužení rozkládacího dubového jídelního stolu Rowico Mimi

👌 Deska k prodloužení k jídelního stolu Mimi. - Rozměry: 50 x 90 cm (hloubka x šířka) - Hmotnost: 7 kg - Materiál: dubové dřevo..

Dřevěná deska k prodloužení jídelního stolu Rowico Kosse 50 x 100 cm

👌 Rozzařte svůj domov nábytkem v bílé barvě! Dodáte mu na nadčasovém stylu, prosvětlíte jej a i malý interiér bude hned vypadat o něco větší. Tato praktická deska přidá k vašemu jídelnímu stolu hned několik míst k pohodlnému sezení a spokojenému hodování. - Rozměry: 50 x 100 cm (délka x šířka) - Hmotnost: 9 kg - Materiál: masivní lakované dřevo kaučukovníku, MDF - Montáž: produkt vyžaduje montáž - Dodání: v 1 balíku - Péče: otírejte jemně navlhčeným hadříkem..

Černo-bílá přídavná deska k jídelnímu stolu Rowico Griffin 90 x 45 cm

👌 Milujte velké sešlosti rodiny a přátel, ale zatímco okruhy vašich blízkých se neustále rozrůstají, stůl stejný trend nenásleduje. Nemusíte se při následující oslavě u stolu tísnit jako v ranní špičce při cestě do práce. Přídavná deska v patřičnou chvíli doplní místo pro další hosty a vy můžete vychutnávat společné chvíle i skvělé jídlo. - Rozměry: 90 cm (délka) - Hmotnost: 4.5 kg - Materiál: laminát - Počet balíčků: 1 - Péče: otírejte vlhkým hadříkem bez agresivních čisticích prostředků - Montáž: nábytek vám přijde domů rozložený,..

Prodlužovací díl k jídelnímu stolu Rowico Wittskar

👌 Potřebujete ještě více místa ke svému velkorysému dubovému stolu? Od toho je tu tato přídavná deska, která zachrání jakoukoli nečekanou událost. Už nikdy se nebudete muset bát nečekaných návštěv, s deskou se ke stolu vejde hned o dva lidi více! Jen nezapomeňte, že si musí mít i kam sednout. - Rozměry: 45 x 90 cm (hloubka x šířka) - Hmotnost: 5.5 kg - Materiál: masivní lakované dubové dřevo - Počet balíčků: 1 - Péče: otírejte vlhkým hadříkem bez agresivních čisticích prostředků - Montáž: nábytek vám přijde domů rozložený, je nutné jej..

Šedá deska k rozšíření stolu Unique Furniture Bilbao 45 x 90 cm

👌 Kombinací šedých povrchů a prvků z přírodního dubového dřeva dosahuje kolekce Bilbao lehkého a především vzdušného vzhledu. Produkty ale nabídnou nejen okouzlující zevnějšek, jsou i velmi praktické. Deskou můžete rozšířit jídelní stůl Bilbao, čímž získáte místo navíc nejen při rodinných sešlostech. - Délka: 45 cm - Šířka: 90 cm - Váha: 7.6 kg - Tloušťka: 4.5 cm - Materiál nohou: Masiv dub - Materiál desky stolu: Dřevovláknitá deska, Překližka - Dekor: Dub - Povrchová úprava: Dýha - Barva dřeva: Světlé dřevo - Vyžaduje montáž: Ano -..

Sada 2 přídavných desek k jídelnímu stolu ze dřeva bílého dubu Unique Furniture Oliveto

👌 Doplňte svůj masivní jídelní stůl Oliveto o sadu přídavných desek. Vytvoříte tak prostor pro rodinné sešlosti či nečekané návštěvy. - Rozměry: 45 x 100 cm (hloubka x šířka) - Hmotnost: 21 kg - Materiál: nemořený bílý dub, bříza - Poznámka: nábytek vám dorazí v 1 balíku - Údržba: otírejte vlhkým hadříkem, jemnou mýdlovou vodou - Sada obsahuje: 2 desky - Montáž: vyžaduje montáž..

Přídavné desky k jídelním stolům 4,75 (95%) 26 x hodnotené

Kategorie produktů pridavne desky k jidelnim stolum obsahuje 26 záznamů.

Sociální sítě