Studiová fototechnika

Kompaktní kamera SJCAM C100 - růžová

Kompaktní kamera SJCAM C100 - růžová

👌 Kamera umí nahrávat ve skvělém Full HD rozlišení při 30 fps, nebo ji lze používat k pořizování fotografií s rozlišením až 16 Mpx. Díky kompaktním rozměrům se snadno ovládá, abyste mohli vždy najít ten ideální úhel záběru. Nebojte se ji vzít s sebou i do vody. Vodní radovánky i potápění zvládnete natáčet bez rizika poškození kamery, která je vodotěsná až do hloubky 30 metrů. Natáčejte videa pohodlně z jakéhokoliv úhlu. Kompaktní a lehká kamera vám umožní přesně nastavit požadovanou kompozici scény, abyste měli videa vytvořená na milimetr..

Kompaktní kamera SJCAM C100 - černá

Kompaktní kamera SJCAM C100 - černá

Kamera pro nejmenší SJCAM F1 FunCam - žlutá s pejskem

👌 Kamera je od samého základu navržena tak, aby perfektně padla do dětských rukou. Odpovídají tomu nejen její kompaktní rozměry, aby se dobře držela, ale také odolná konstrukce, takže ji nerozháže nějaký ten pád stejně jako akční kamery pro dospělé! Současně drží cenovku příjemně nízko, abyste se o ní nemuseli obávat tolik, jako o kameru za desítky tisíc. Fotografovat s ní je jednoduché. Nabízí se přitom i možnost pořizovat timelapse videa nebo využít samospoušť a různé efekty. Pořízené záběry ukládá kamera F1 FunCam na Micro SD paměťové karty do..

Kamera pro nejmenší SJCAM F1 FunCam - červená

Kamera pro nejmenší SJCAM F1 FunCam - růžová s medvídkem

Kompaktní kamera SJCAM C100 - zelená

Kompaktní kamera SJCAM C100 - zelená

Kamera plus SJCAM SJ8 - černá

Kamera plus SJCAM SJ8 - černá

👌 Nasazuje totiž čipset Ambarella H22 S85 spolu se snímačem Sony IMX117 – výsledkem jsou fotografie ve 12 Mpx a hlavně videa až ve 4K s 30 snímky za vteřinu. Stejně tak poskytuje až 8x digitální zoom a samozřejmě vysokou odolnost vůči nárazům a také vodotěsnost až do 30 m. Kamera vysoké ambice potvrzuje i tím, že má dva displeje. Zatímco na straně přední je 0,96" OLED, vzadu najdete 2,33" dotykový IPS displej pro podrobné nastavení, ke kterému můžete díky podpoře Wi-Fi 2,4 + 5 GHz a mobilní aplikaci využít také váš smartphone. Nároční uživatelé ocení také..

Kompaktní kamera SJCAM C100 - bílá

Kompaktní kamera SJCAM C100 - bílá

Kompaktní kamera SJCAM C100 - oranžová

Kompaktní kamera SJCAM C100 - oranžová

Kamera pro nejmenší SJCAM F1 FunCam - žlutá

Kamera pro SJCAM SJ8 - černá

Kamera pro SJCAM SJ8 - černá

👌 Nasazuje totiž čipset Ambarella H22 S85 spolu se snímačem Sony IMX117 – výsledkem jsou fotografie ve 12 Mpx a hlavně videa až ve 4K s 60 snímky za vteřinu. Stejně tak poskytuje až 8x digitální zoom a samozřejmě vysokou odolnost vůči nárazům a také vodotěsnost až do 30 m. Kamera vysoké ambice potvrzuje i tím, že má dva displeje. Zatímco na straně přední je 0,96" OLED, vzadu najdete 2,33" dotykový IPS displej pro podrobné nastavení, ke kterému můžete díky podpoře Wi-Fi 2,4 + 5 GHz a mobilní aplikaci využít také váš smartphone. Nároční uživatelé ocení také..

Studiová fototechnika 5 (100%) 23 x hodnotené

Kategorie produktů studiova fototechnika obsahuje 11 záznamů.

Sociální sítě